Cuba untuk jadi kelakar.

Kelakar.

Dalam diri sendiri, dunia sendiri tak kelakar mana.

Tapi cuba untuk buat hari orang lain lebih bagus. Ada yang aku berjaya baikkan, ada yang aku tak membantu apa pun.

Kelakar.

Lepas dah tengok orang lain gembira, bahagia, aku rasa aku bukan siapa-siapa pula.

Kelakar.

Bila jumpa orang baru, tak nak jadi situasi tu canggung, aku cakap banyak-banyak. Lepas dah habis perbualan, rasa macam bazir tenaga nak gembirakan dia.

Kelakar. Sampai bila entah aku nak buat orang gembira, diri sendiri menderita hingga ke lubuk paling dalam.

Hahaha

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s